Saturday, September 4, 2010

After One Month....



sudah sebulan mase itu berlalu...tapi seperti semalam jer kau ucapkan kate2 itu...1 ogos..! titik noktah? hmm...actly aku cuba untuk cntct ko lagi...tapi...layanan yang hampa...mggu lepas aku cuba lagi.....* tak malunyer aku sebagai wanita * dan untuk sekian kali nye aku pujuk hati aku untuk melupakan kau...

tapi..setiap kali itulah wajah kau hadir dalam setiap malam aku...tiba2 lak kau add aku balik kat fb...aku ingatkan kau akan terus melupakan aku...dah tak mau add aku balik...kau kan ego...aku malas nak add kau dahh...buat hati aku terguris...sebab tuh aku ambil mase yang lame untuk approve kau..aku kuatkan hati..pujuk hati aku untuk terima kau sebagai kawan...dats y aku approve kau...tapi hati aku akan terus cuba untuk menjauh dari kau...biarlah selama mane pon...aku cuba untuk tak ambil peduli lagi pasal kau...pasal kehidupan kau...

sebulan lalu kau berpesan...
janganlah terus melupakan kau...tapi sejak seminggu lalu...aku nekad mau terus lupakan kau...tak kisah ambil mase brape banyak sekalipon...sebab aku dah tak mampu nak buat diri aku merana..terluka...merintih lagi...sakit taw....aku tak sanggup~
dalam diri aku...aku simpan sedikit perasaan benci untuk kau...supaya...cebisan kasih dan sayang aku tak ada lagi untuk kau...

kali ni aku betol2 nekad....betol2 berjauh hati...kalo boleh...nak pegi jauh2 dari semua orang yang ade kena mngena dengan kau.....
tadi aku tengok page kau kat fb...tengok ade adek sayang kau conteng kat wall kau..huh!! jeles ker aku?? takk oke! aku bukan jeles...aku cume teringat akan penipuan kau 3 taun lepas tentang adek sayang kau tuh...itu mungkin bole jadi 1 point untuk aku membenci kau...!!!

i'll never turning back!

Ya Allah....tolong la hamba Mu ini dalam pencarian ini...
semoga KAU jauhkan dia dari hidup aku jika dia bukan yang terbaik untuk ku...
kuatkan lah hati ku untuk menempuhi hari2 esok...
berikanlah sinar kegembiraan kepada hamba Mu yang kerdil ini...
AMINN.......



No comments:

Post a Comment